28 Aralık 2016 Çarşamba

Web sitesi kurumunuzun hangi ihtiyacını karşılar?

Bir web sitesi, bir şirketin hangi ihtiyaçlarını karşılar? Aslında pek çok ihtiyacını...

Günümüzde web sitesi bilhassa kurumlar için zorunlu bir kurumsal mecra haline geldi. Tek bir sayfadan bile meydana gelse her kurumun, işletmenin sürekli erişilebilir bir web sayfası olması gerekir.

Bir ara Türk Ticaret Kanununda işletmeler için web sitesinin bulunması koşulu getirildi. Ancak bu daha sonra pratik ve denetlenebilir olmadığı için ertelendi. Sonuç itibarıyla kanunda zorunlu olsa da olmasa da gerçek iş hayatında bir web sitesi zorunludur.

Bir web sitesinde en temelde iletişim bilgileriniz yer alır. İnsanlar buradan telefonunuza, adresinize epostanıza erişebilir sizinle irtibata geçebilir. Bu yönüyle web sitesi "kartvizit" ihtiyacınızı karşılar.

Web sitesi şirketinizin kurumsal yapısını yansıtabilir. Logonuzu, sloganınızı kurumsal renginizi, mesleki özelliğinizi yansıtabilir. Bu da "kurumsal kimlik" ihtiyacınızı karşılar.

Bir web sitesinde kendi kurumunuz şirketiniz hakkında tanıtıcı açıklayıcı bilgiler yer alabilir. Bu da bir tür "portföy" ihtiyacınızı karşılar.

Web sitenizde sağladığınız hizmetleri ayrıntılı olarak tanıtabilirsiniz. Ürünlerinizi tanıtıp sunumunu yapabilirsiniz. Bu da "katalog" ihtiyacınızı karşılar.

Bir üretici, tedarikçi satıcı iseniz sitenizi bir e-mağazaya dönüştürerek müşterilerinize doğrudan satış yapabilirsiniz. Bu da "mağaza" ihtiyacınızı karşılar.

Eğer hâlâ kurumsal bir web siteniz yoksa iletişim formumuzu kullanarak bizimle iletişime geçiniz.
Okuyucu yorumları

0 yorum